מסיבת רווקות לדתיות

מן הסתם מסיבת רווקות לדתיות אינה יכולה להיות חוויה דומה במובנים רבים למסיבות הרווקות שקיימות במגזר החילוני – אין חשפנים, אין הפעלות ואטרקציות המועברות על ידי גברים, אין יציאה למועדונים לשתות וכיוצא באלו. מצד שני, מסיבת רווקות לדתיות אינה פחות שמחה או מיוחדת ובהחלט לא צריך להיות מדובר על הרצאה רוחנית בעלת היבטים דתיים, אפשר בהחלט לשלב אטרקציות והפעלות מיוחדות ולערוך את המסיבה במקום יוצא דופן וכל זאת בלי לפגוע בהלכה וברגשות המשתתפות.

בחירת המקום עבור מסיבת רווקות דתית

במרבית המקרים מסיבת רווקות לבנות דתיות תיערך בביתה של אחת המשתתפות או באתרים אחרים המקובלים על המשתתפות כמו מרכז קהילתי או משהו בסגנון זה. אפשר בהחלט לראות בנות דתיותת ששוכרות צימר או סוויטה פרטית במלון עבור מסיבת רווקות כזו אך התכנים כמובן שונים ממסיבות רגילות של בנות חילוניות. מן הסתם הקייטרינג או הכיבוד חייב להיות כשר ולכן אם מדובר על ארוחה של ממש יש לבחור באפשרות הכשרות המתאימה והמחמירה ביותר מבחינת כל המשתתפות – הכוונה היא שעם יש מישהי שדורשת רמת כשרות מסוימת ומחמירה יותר מהיתר, אז ללכת לפיה.

אפשרות נפוצה היא שכל משתתפת במסגרת מסיבת רווקות לדתיות מביאה משהו לאכול – בין אם מדובר על כיבוד קל או ארוחה של ממש. כך גם מדובר על משהו אישי יותר וגם אפשר לדעת בוודאות מאיפה הכלל הגיע.

אטרקציות והפעלות במסיבת הרווקות

כאמור, מסיבות רווקות לציבור הדתי לא כוללות תכני מין, חשפנים, מיסטיקאיות למיניהן, אלכוהול וכיוצא באלו. אך עדיין יש שפע אטרקציות אפשרויות עבור מסיבת רווקות דתית שכזו. כמובן שמדובר רק על פעילויות שמועברות על ידי נשים, לרוב על נשים מהמגזר הדתי עצמו שמתמחות באירועים אלו ומבינות את הרגישויות.

הפעלות אפשרויות ופופולאריות עבור מסיבת רווקות לדתיות ושמועברות על ידי נשים הן למשל הרצאה כללית ובהיבט דתי לגבי חיי הזוגיות החדשים שאליהם עומדת הכלה להיכנס, יש כיום נשות מקצוע שמעבירות תכנים אלו בצורה משעשעת וקלילה במיוחד עבור אירוע שכזה. ניתן להזמין גרפולוגית לניתוח כתב ידן של המשתתפות, לעשות סדנת שוקולד נשית, מהנה וטעימה להפליא, לעשות טקס מתנות אישיות מכל אחת עבור הכלה, משחקי חברה מהנים ובפועל עוד אין ספור אפשרויות.