מועדונים עבור בת מצווה או בר מצווה– לפי מה נקבע אם המועדון מתאים לאופי המסורתי שלנו?

מועדונים עבור מסיבות בר מצווה וגם בת מצווה מעניקים מגוון של פתרונות עבור ילד וילדת החגיגה. שפע ההצעות מאפשר יופי של בחירה בין אם מדובר על מסיבה עבור בני הכיתה של החוגגים ובין אם מדובר עלל מסיבה של בני המשפחה. על מנת לוודא, כי יש תיאום ציפיות בין מה שבני משפחת החוגגים מעוניינת לבין מה שאותו מועדון מציע, יש לברר ולבדוק.

מה מייחד אתכם?

כל משפחה ומה נהוג אצלה. כלומר, לכל משפחה יש את הדרך המיוחדת שלה עבור חגיגה. הדבר נכון גם כאשר מדובר על חגיגה מסורתית, יותר או פחות. בטרם תפנו אל מועדון המקיים מסיבות עבור בר מצווה וגם  בת מצווה למשפחה, חשוב שתדעו מה אלמנטרי מבחינתכם ומה פחות.

מועדונים אשר מודעים לצורך הקיים עבור מענה מסורתי או דתי, יודעים שיש לקחת כמה דברים בחשבון:

  • חשוב לקחת חשבון כי משפחה דתית, לדוגמה, תרצה בחגיגה של בר מצווה או בת מצווה אשר מתקיימת בה הפרדה בין בנים ובנות, נשים וגברים. במידה ומדובר על מסיבת בר/בת מצווה של בני הכיתה, ברור כי ההפרדה תתקיים בכל מקרה (אצל משפחה דתית).
  • חשוב מאד לשים דגש על כשרות המזון במקרה של משפחה דתית. ניתן ללכת לקראת הלקוחות בשימוש בכלים חד פעמיים וכן לקיים ארוחה על טהרת הבשרי או טהרת החלבי בלבד. מקומות אשר יקיימו מסיבות עבור משפחות דתיות הדוקות, סביר להניח כי ההכשר יהיה מאד מסוים  והמקום כולו יהיה בעל השגחה מיוחדת. במידה ויהיו רק כמה אורחים שומרי מסורת, יכלו הללו ליהנות ממנות גלאט עבורן.
  • מהצד השני של המתרס, משפחה שפחות חשוב לה הלכות הדת, לא תבצע הפרדות או שימוש בהכשר מסוים. במקרה זה, אותה משפחה תוכל לחגוג את חגיגת בר המצווה או מסיבת בת המצווה באופן הנוח להםם ללא התחשבות במה שהוזכר.

לסיכומו של דבר, כל משפחה והטמפרמנט שלה. אופי המסיבה חייב להיות על פי האופי של המשפחה עצמה. דתית, מסורתית, חילונית, או כל צבע אחר. אנו מאחלים לכם מזל טוב והרבה שמחה ונחת.