מתי כדאי לכם לנסוע לאומן?

לא מעט אנשים בוחרים לנסוע לאומן. בשנים האחרונות מדובר על טרנד ובעוד שבעבר היו נוסעים לאומן בעיקר חסידי ברסלב, כיום לא מעט אנשים מכל שכבות האוכלוסייה בוחרים לטוס לאומן במהלך השנה ולהשתטח על קברו של הצדיק: רבי נחמן מאומן. אם אתם גם מתכננים נסיעה לאומן וזאת לאחר ששמעתם רבות מחברים, מכרים או בני משפחה על החוויה המיוחדת, חשוב מאוד שתבחרו את הזמן הנכון להגיע לאומן.

אומן ראש השנה

הזמן הפופולארי ביותר עבור גברים להגיע לאומן הוא בראש השנה העברי. כולם יודעים שאין כמו אומן ראש השנה. מדובר על התאריך הייחודי ביותר שבו, מלבד התפילות המרטיטות והאווירה הייחודית גם מתקיימת הילולה גדולה מאוד לכבוד רבי נחמן מברסלב. לחגוג את ראש השנה באומן יחד עם אוכלוסייה מגוונת, זה ללא ספק דבר מרגש ורוחני מאוד. בתי המלון בעיר שוקקים חיים ועמוסים בישראלים לאורך הכל החג ורבים מבתי המלון הללו ממוקמים ממרחק הליכה מקברו של הצדיק. חשוב לדעת כי מגיעים מאמינים מכל העולם בראש השנה לאומן ולא רק מישראל. כמובן שאם החלטתם לנסוע לאומן בראש השנה ולחוות את החוויה המיוחדת, כדאי מאוד שתזמינו מראש טיסה וגם מקום שבו תוכלו ללון.

שבועות

תאריך פופולארי נוסף שבו כדאי להגיע לאומן הוא חג השבועות. לא מעט מאמינים מגיעים בחג זה ונהנים מאירוע חגיגי של הכנסת אורחים שמקיים הרב מאיר גבאי. האירוע כולל כמובן את כל ארוחות החג בחינם. אז נכון, אומן ראש השנה ידוע כאחד התאריכים האטרקטיביים ביותר עבור נסיעה לאומן, לא הרבה יודעים שגם נסיעה לאומן בשבועות היא אטרקטיבית לא פחות ומלבד העובדה שניתן להגיע לקבר ולהתפלל, ניתן למצוא עוד לא מעט ישראלים שמגיעים בתאריכים הללו לאומן ונהנים מאווירה מיוחדת וקדושה, רוחניות ועוד.

טו באב

עוד תאריך מיוחד שבו כדאי לפקוד את הקרב של רבי נחמן מברסלב הקדוש הוא טו באב. מדובר על תאריך שרלוונטי מאוד עבור נשים שרוצות לחוות חוויה רוחנית מדהימה. ישנו אירוע שנערך בציון של הרב הקדוש שבו משתתפות לא מעט נשים בתאריך זה, הנשים זוכות לחוויה רוחנית מדהימה. ניתן להנות מחברתן של לא מעט נשים מרחבי העולם כולו בתאריך המדובר. ניתן להשתכן באחד מבתי המלון הסמוכים לקברו של הרב.

ישנם תאריכים נוספים שבהם כדאי לנסוע לאומן, אך כאשר מדובר על התאריכים האטרקטיביים ביותר, יש לדאוג מראש לכרטיס טיסה ומקום לינה וזאת בכדי שהנסיעה אכן תתאפשר לכם.

האם יש מועדים אחרים שכדאי להגיע בהם לאומן?

על אף ששלושת המועדים שצוינו לעיל הם כמובן המועדים האטרקטיביים ביותר, ישנם עוד זמנים שכדאי להגיע בהם לאומן. באופן כללי, ניתן לומר שלאורך כל השנה ישנן קבוצות מאורגנות מישראל הן של נשים והן של גברים שמגיעים לאומן בכדי להתפלל ולהשתטח על קברו של הצדיק. כאמור, ישנה אוכלוסייה מגוונת מאוד שמגיעה לאומן והנסיעה פתוחה כמובן לכל סוגי האוכלוסייה בלי שום קשר לאירוע או לחג כלשהו. כמובן שחשוב מאוד לדעת כי אם אתם בוחרים לנסוע בעונת החורף לאומן, הרי שכדאי שתיקחו בחשבון כי הטמפרטורות באזור מאוד נמוכות ועל כן, עליכם להצטייד בהתאם בלבוש מתאים. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון כי אם אתם רגישים לקור, כדאי שתגיעו בקיץ לאומן ולא בחורף.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם על המדינה של רבי נחמן. אז אם אתם מחפשים בית מלון באומן. עכשיו אחרי שאתם מכירים את אוקרינה ואומן יותר טוב תדעו היכן להתעדכן על חדשות אומן.