מלון חושן – מלון יוקרה באומן

כולם מדברים בשבחו של מלון חושן באומן. המלון מקבל בסבר פנים יפות מאוד את הציבור החרדי המגיע אל העיר לטובת קיום מצוות ומעניק חוויית נופש אמיתית, הביקורות? מפרגנות.

המלון ממוקם ברחוב פושקינה, בסך הכול חמש דקות הליכה מציון רבי נחמן מברסלב. כבר בשלב ההזמנה הטלפונית חוויית השירות המיוחדת של המקום תורגש. אנשי המקום חביבים מאוד כלפי קהל האורחים הדתי. גם קבלת הפנים במלון מאוד נעימה. עוד לפני שתספיקו להיכנס אל המלון צוות העובדים ימהר להוציא בשבילכם את המזוודות מן המונית ולשלוח אותן את החדר שלכם.

מדובר במלון בוטיק שיש בו 49 חדרים והוא מיוחד מאוד. הוא מתאים לכל בני המשפה ומציע למתארחים בו מרחבים ציבוריים מודרניים, חדר אוכל מפואר ומסעדת גורמה יוקרתית.

קומת הכניסה של המקום מרשימה בעיצובה היפה והמודרני – רצפות חדשות, מגוון מקורות תאורה, אלמנטים אלגנטיים ויוקרתיים שונים. כיף מאוד לשבת בלובי של המלון הזה. דלפק הקבלה פועל במשך כל שעות היממה והצוות שמח לקבל את פני האורח ולהעניק לו הדרכה ואת המפתח לחדר.

בלובי יש שולחנות ערוכים היטב עם שלל מטעמים מתוקים, עוגות, תה וקפה במבחר טעמים, וניתן בכל שעה משעות היממה ליהנות מהפינוקים.

המלון מתחלק לשני אגפים – אגף יהלום שיש בו 32 חדרים (גודל כל חדר 26 מ"ר) ואגף שוהם שיש בו 17 חדרים (גודל כל חדר 22 מ"ר). יש גם מרפסת ציבורית ענקית בכל קומה.

החדרים במלון מפוארים מאוד, מרווחים, נקיים וכוללים ריהוט מגוון על טהרת עיצוב בגוונים בהירים. בכל חדר יש מרפסת המשקיפה על הנוף המיוחד והעתיק של רחוב פושקינה. כיף לשבת במרפסת ולהתרפק על הנוסטלגיה.

חדרי המלון כוללים מזגן, מאובזרים בטלוויזיה עם מסך LCD ומוקרנים בה רק תכנים יהודיים מתאימים. יש גם מיני בר וקומקום להכנת תה וקפה ופינת ישיבה נעימה.

בכל חדר יש מקלחת ושירותים מפוארים עם מגבות, סבונים, ושאר מוצרי היגיינה. יש נעלי בית וחלוקי רחצה אפילו. לטובת הנשים יש מייבש שיער. כמו כן, בחדר השינה יש כספת עם קודן שם תוכלו לשמור על כסף ודברים יקרי ערך. באופן כללי יש תחושת ביטחון כללית במלון. עובדי האבטחה פועלים במלון מסביב לשעון וצוות העובדים פועל כל הזמן, גם ביום וגם בלילה. תמיד יש מענה לבקשות האורחים.

במלון יש גם מסעדה. על השולחנות פרושות מפות ורודות, מפיות, סכו"ם כסוף. הכול מעוצב באופן עדין, מיוחד ומעורר תיאבון. המנות המוגשות במסעדה לא נופלות מרמתן של מסעדות גורמה יוקרתיות בארץ או בחו"ל. הן מעוצבות באופן מרשים ומקצועי והטעם נפלא.

הפינוק הגדול ביותר במקום – לאורחים במלון חושן יש אפשרות ליהנות ממקווה פרטי מפואר עם סאונה יבשה. המקווה נמצא בקומה התחתונה של המלון.

המלון בהשגחת הרב יעקב ג'אן שליט"א ובהמלצת הרה"ג ר' משה ברנדסדורפר שליט"א, בשרים משחיטה מקומית של 'העדה החרדית'.